2011年3月20日日曜日

パナソニック センサーカメラ2 VL-CM260
Panasonic Sensor Camera VL-CM260

 エコポイント終了直前に実家のテレビが壊れたのでギリギリセーフでPanasonicのX2を購入。

以前購入したセンサーカメラを登録してみました。



TV was broken just on time eco-points system is finish, so my father bought Panasonic Viera X2.
I tried to register the sensor camera previously purchased.


カメラの登録ボタンを押してかんたんネットワーク設定で簡単に登録できました。
I can easily register by pushing the register button and easy network setting.


 通知時の表示サイズで子画面、全画面が選択可能になってました。

We can select small screen size or full screen size.

 自動表示かつ小画面を選択するとカメラのセンサーが反応すると小画面で表示されます。
LX80には無い機能なので便利でした。
 全画面にすると動画+音声の表示ができました。
暗闇で駐車場の前に車が通っても反応します。

動きの検出と温度の検出のどちらも機能としてはあるようです。

When you watch video + audio display in the full screen .
React to the car passing through in front in the night.
As a function of both motion detection and temperature detection seems to be working.

 プレ画像を押すと検知前、検知時、検知後1,検知2の映像が確認できます。

We can check the image before pressing the pre-detection, when detected, after detecting.



新たにマルチ表示にも対応してました。
うちにはテレビが一台しかないのでマルチにはならないですが、、

New Viera correspond to Mutli Camera Displays.
But I have only one Sensor Camera...

話は変わりますが
エコ機能があるので部屋の電気を暗くするとテレビの明るさを自動的に暗くして節電してくれます。

By the way, we can save the electricity by automatically darkening the brightness of the TV corresponding to the brightness of the room.

0 件のコメント:

コメントを投稿