2010年12月12日日曜日

紀三井寺ガーデンホテルはやし/Garden Hotel Hayashi in Wakayama



 紀三井寺の帰りは三線教室の仲間とガーデンホテルはやしに泊まって宴会でした。

We stayed Garden hotel HAYASHI with my fellows and have a Year-end party called bounen-kai in Japanese.









大きな地図で見る


紀三井寺あたりでは大きいホテルでしたがキーを差し込んでも電気がつかなかったりちょっと古い感じもしました。


It is great hotels around Kimiidera but It feels a bit old.





温泉がホテルに隣接していて海の香りがして肌に良かったです。

温泉自体は露天風呂やサウナがあって文句はないのですが、脱衣場がちょっと狭いのとサウナから出た後に入る水場に桶がないためみんな汗だくのまま入っていてあまり入る気がなくなってしまいました。
あと朝風呂がないのと夜も十時までに閉まるのが少し残念でした。

Hot springs is adjacent to the hotel
 It was good for the skin they smell fragrance of the sea .
I feel  a little disappointing because it close ten o'clock a little bit early at night and there is no after morning bath.



ただ料理は安くてボリューム満点でおいしかったです。
地元の人が忘年会の会場としてたくさん来ていたのもうなずけます。
自分たちはしゃぶしゃぶ、海鮮の鍋をいただきおなかいっぱいでかなり満足でした。



But food is cheap, hearty and delicious.No wonder many local people had come as a venue for of the year-end party.
We had quite happy time and pot belly with plenty of seafood pod and shabu-shabu one of the style of Japanese cooking
.
 
海鮮鍋の具です。

The seafood hot pot ingredients.
エビやカニ
日本の冬は鍋ですね。

Shrimp and crab.

Typical foods of winter in Japan is pot, we call "Nabe"

0 件のコメント:

コメントを投稿